Chì hè a vechja buttiglia di vita nova, u parapulu solare Coca-Cola RPET "stallatu" di a Stazione Ferroviaria di u Nordu di Qingdao

In Agostu, 2020, à u principale passaghju di pedoni di a Stazione Ferroviaria di u Nordu di Qingdao, parechji ombrelli speciali sò stati posti, nantu à i quali sò stati stampati l'elementi cù caratteristiche Qingdao cum'è spray, gabbianu è architettura. I più colpenti eranu e parolle "Aghju avutu una buttiglia di plastica" è "Avemu cura" stampatu nantu à a riva di l'umbrella, chì hà attiratu l'attenzione di i pedoni.

news3pic1

Chì hà da fà un ombrellu cù e buttiglie di plasticu? Si face chì issi ombrelli sò tutti fatti di buttiglie di plastica riciclate. Dopu u riciclamentu, e buttiglie di plasticu viote sò trasfurmate per mezu di una seria di prucessi è infine tessuti in un novu tippu di tessutu verde rispettosu di l'ambiente, vale à dì materiale di tessutu RPET, chì hè un novu cuncettu in u campu di u riciclamentu di i materiali. Pudete aduprà fino à 17 vechji buttigli di plastica per fà un ombrellone è in realtà riciclallu.

Si capisce chì questi ombrelli solari derivati ​​da u cuncettu di sviluppu sustenibile di Coca Cola - "Ùn ci hè micca rifiuti in u mondu", sò destinati à cuntà u ciclu di vita cumpletu di u PET, affinchì più persone possinu capisce e proprietà di e risorse di u plasticu PET è di u significatu di u riciclamentu.

news3pic2

Nel corso di l'anni, CofCO Coca-Cola (Shandong) Co., Ltd. s'hè impegnata à aiutà à creà a bellezza di a cità, a civilizazione è a prutezzione di l'ambiente, cuncintrendu annantu à l'innovazione è u benessere publicu, per custruisce cunghjuntamente a custruzzione di civiltà urbane di Qingdao. .

U tessile fattu di fibra riciclata riciclendu "Bottiglia di Coke" pò esse riciclatu in fibra PET cun materiale riciclatu 100%, chì pò riduce in modu efficace i rifiuti. Oghje, u cunsumu di buttiglie di bevande in plastica PET in Cina hè assai altu. U riciclamentu di e buttiglie di bevande PET scartate ùn pò micca solu riduce l'inquinamentu ambientale, ma ancu trasfurmà i rifiuti in tesoru.

Per u PVC chì cuntene cloru (hè a fonte principale di diossina è diossina hè pruvata carcinogeni) è cuntene l'inquinamentu ambientale di metalli pesanti, plastificante, ecc., Aduprendu l'ultime tecnologie, a produzione di Taiwan ùn cuntene micca PVC, u cuntenutu di metalli pesanti è quasi ùn pò micca esse misuratu, dedicatu à rimpiazzà i prudutti di PVC, diventa una nova generazione di fornitore di materiale per a prutezzione di l'ambiente.


Tempu di posta: Sep-08-2020