Cumpagnia Jiafeng: I prudutti RPET seranu una tendenza di u sviluppu durevule di i materiali in u futuru.

Avà hè urgente per prutege l'ambiente. Sempre di più l'industria si rende contu di l'impurtanza di a circulazione ecofriendly è si unisce à u RPET è fà una cuntribuzione à a prutezzione di l'ambiente di a terra. fattu da buttiglie di plastica riciclate in filati tessuti tessili di un novu tipu di prutezzione di l'ambiente verde, a so fonte à bassu carbonu, hà creatu un novu cuncettu in u campu di a rigenerazione.

In vista di u sviluppu durevule, avà sò sempre di più in più materiali rispettosi di l'ambiente in una vasta gamma quì: u cotone è u linu biologicu o naturale sò familiari in ogni locu, u materiale RPET hè in via , mentre EVA riciclatu o TPU riciclatu serà a nova tendenza. Novi materiali di fibra vegetale cum'è u tessutu di ananas è u tessutu di banana sò sviluppati è utilizzati.

Jiafeng s'impegna à persiste in u spiritu di "onesta, credibilità, cooperazione è benefici mutuali", senza dannighjà l'ambiente.

news2pic1

(Atle di culore di Tyvek)

Jiafeng insiste sempre chì l'usu di prudutti ambientali hè l'evoluzione benefica per u mondu.Questa borsa RPET ùn solu risponde à i requisiti ambientali è di alta qualità, ma adatta per a populazione generale, pratica è moda.

Jiafeng pussede ancu altri tippi di sacchetti cù diversi materiali eculogichi.Cum'è a fibra vegetale, u cotone riciclabile, a paglia di carta, a carta Tyvek, a carta kraft, u TPU biodegradabile è ecc. Tutti i materiali ponu trasfurmà un saccu magicu è unicu.

news2pic2
news2pic3

1 ch saccu di linu ananas

news2pic4

2 bag Saccu di cuttone riciclabile

news2pic5

3 bag Saccu di paglia di carta

news2pic6

4, saccu di carta Tyvek

news2pic7

5 bag Saccu di carta Kraft

news2pic8

6 、 Reclycle EVA

news2pic9

7 、 Altri sacchetti RPET

news2pic11
news2pic10

Rispuntendu à u cotone tradiziunale in poliestere PET, RPET mette in risaltu micca solu u stile di e piante PET ma i vantaghji di i tessuti di cotone.


Tempu di posta: Sep-08-2020